Advertisement

דנמרק אריקסן / יורו 2020: ההודעה ששלח כריסטיאן אריקסן לשחקני דנמרק | ספורט 1 : אוריאל בארי, חדשות סרוגים12.06.21 21:21 ב' בתמוז תשפא.

דנמרק אריקסן / יורו 2020: ההודעה ששלח כריסטיאן אריקסן לשחקני דנמרק | ספורט 1 : אוריאל בארי, חדשות סרוגים12.06.21 21:21 ב' בתמוז תשפא.. דניה) היא מדינה בצפון אירופה, הקטנה והדרומית שבין המדינות הנורדיות. שחקני נבחרת אוסטריה למשל הניפו חולצה שלו לאחר הניצחון על צפון מקדוניה. נבחרת דנמרק מארחת את נבחרת גרמניה למשחק ידידות מסקרן ומי אם לא כריסטיאן אריקסן מבקיע את השער הראשון לטובת. דנמרק העפילה לשמינית הגמר עם ניצחון ענק, 1:4 על רוסיה, והאומה כולה נמצאת בטירוף. אחרי הדרמה של כריסטיאן אריקסן נראה שהנבחרת רק התחזקה מבחינה מנטלית, ולמרות שוויילס היא נבחרת קשוחה, דנמרק תמשיך במסע.

כריסטיאן אריקסן | friedemann vogel/afp via getty images. בימים אלו, כאשר עיניהם של רבים נשואות לאירועי יורו 2020, אליפות אירופה לנבחרות בכדורגל, שודרה תמונה חריגה ממהלך המשחק בין נבחרות דנמרק ופינלנד כאשר כוכב וקפטן נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, קרס אל כר הדשא. דניה) היא מדינה בצפון אירופה, הקטנה והדרומית שבין המדינות הנורדיות. כריסטיאן אריקסן יצא מכלל סכנה. נבחרת דנמרק בכדורגל היא נבחרת הכדורגל הלאומית של דנמרק.

כריסטיאן אריקסן: כבש 19 שערים ב-23 משחקים בנבחרת דנמרק ...
כריסטיאן אריקסן: כבש 19 שערים ב-23 משחקים בנבחרת דנמרק ... from sport1images.maariv.co.il
סמוך להפסקה המשחק נעצר בדאגה לדקות ארוכות כאשר קפטן נבחרת דנמרק וקשר אינט . אחרי התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן, דנמרק הפסידה 1:0 לפינלנד. אריקסן חזר להכרה ושוחח עם שחקני דנמרק. היא לא אחת מהנבחרות הכי סקסית מבחינת השם, אבל היא לא במקרה במקום הראשון. הרכבים, תקצירים, התראות בזמן אמת ועוד :)

Posting Komentar

0 Komentar